HTML

A storym

A blog rólam szól

Friss topikok

Linkblog

2009.11.10. 10:29 Jansi_

Kicsiny reménysugár

A mai esős reggelen egy kedves hang dobta fel egy picit az adrenalinomat és a kedvemet, hiszen az egyik megpályázott munkalehetőségemről telefonáltak egy interjú időpontot egyeztetve. Holnap 10 óra... Kicsit rossz érzésem lett... Ezt a rossz érzést viszont azonnal meg is tudom magyarázni. Történt ugyanis, hogy ugyanennek a cégnek a győri irodájába felvételiztem, és pont abban az időben amikor engem oda felvettek, kaptam egy lehetőséget egy budapesti munkavégzésre (a jelenlegi munkahelyemen) is, így a napi 240 kilóméter utazás helyett inkább a 24 km-es utazást választottam, így a cégnek nemet mondtam.

Sajnos nem úgy kommunikáltam feléjük a dolgokat mint ahogy az elvárható lett volna, így aztán biztosan több fekete ponttal indulok mint bárki más. :( Na de fő az optimizmus, és bízom benne, hogy visszatér mellém az Őrangyalom, meg Fortuna istennő, meg mindenki más aki képes beleszólni abba, hogy ezt a lehetőséget megcsípjem. Pályázott munkáim közül ezt szeretném a legjobban....

Holnap már okosabb leszek a témával kapcsolatban.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mystory99.blog.hu/api/trackback/id/tr481514839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása