HTML

2009.11.09. 11:42 Jansi_

Botrányhétfő - nehéz ébredéssel

A hétvége elszállt. Gyorsan, fájdalommentesen. Minden a szoksáso forgatókönyv szerint ment. Semmi extra. Talán annyi, hogy jövő szombaton egy "tesztspíl"-re vagyok hivatalos "nach öszterrájh" úgyhogy az 1 év mozgásmentességemet valahogy el kéne majd titkolni, és kéne mozognom valamicskét a héten. Mindegy. Meglesz!

Reggel valahogy nem a szokásos optimista ébredéssel nyitottam ki a szemem... Nagyon szar hangulatom volt. Nem tudom miért, de valahogy kezdem úgy érezni, hogy fogy a kitartásom.... Pedig ez nem jellemzett eddig.... hm... Na mindegy.

Mostanra (dél körülre) egy picit optimistább lettem... Bár nagyon nagyon rossz hírekkel vártak ma a munkában. :( nem írnám le mi volt az. Nem kapcsolatos a munkával. És velem sem kapcsolatos, mégis az egyik lehető legszomorúbb hír ami fogadhatott....

Holnap fizetés. 53.725,- (NEGATÍV CSÚCS!!!!) Ez va. Ezért is akarok váltani!

Na mindegy. Ennél csak jobb jöhet!! Úgyhogy munkára fel, mert "akarnokoké a szerencse, bal*aszoké a balszerencse!"

Remélem a héten már jobb felé fordul életem hajója! :) (Életem Titanicja????) :-D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mystory99.blog.hu/api/trackback/id/tr151511181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása