HTML

A storym

A blog rólam szól

Friss topikok

Linkblog

2010.07.22. 08:32 Jansi_

Bő fél év után

Eltelt egy "kevés" idő, és azóta nem adtam számot életem vízének csordogálásáról. Ennek nagyjából annyi oka volt, hogy igen, és újra igen, sekerült a MOL-os felvételim. December 21-el beléptem, és azóta tanulás és munka minden mennyiségben.

Élvezem a munkakört, a bizalmat, az elismerést, a csapatot, amin belül dolgozhatok, szóval úgy érzem, hogy minden sínre került... Khm...

Na jó, nem minden... Teljesen igaz a mondás, miszerint "egyszer fent, egyszer lent". Ugyanis a tavalyi év anyagi leépülése egy bizonyos érzelmi stabilitással járt, míg az idei év anyagi javulgatása mellett, sajnos a magánéleti dolgok nem úgy mennek ahogy az jó lenne.

Próbálom, szeretném megoldani.. Viszont ahhoz mindent újra kell építeni úgy, hogy a már elkövetett hibákat még egyszer ne kövessük el. - milyen bölcs is vagyok... Na, de komolyan, ha valami nem megy akkor azt meg kell próbálni kijavítani.

Na, de mi is történt azóta, mióta meghallottam azt a bizonyos "boldogító igent", attól a bizonyos Ildikótól, aki a jelenlegi cégemnek HR-ese.
December 11-én reggel a szokásos 150 forintos reggelim vásárlása közben eszembe jutott, hogy mégis el kéne mentenem azt a számot, amiről hívni szoktak a munka ügyben... A megérzés jó volt. Olyannyira, hogy kb. 10 perc múlva hívtak is, ahol a beszélgetés igen rövid volt... Kiderült, hogy én vagyok a "kiválasztott". És az is kiderült, hogy már hétfőtől kezdhetek (ez egyébként egy pénteki napon volt). 1 hetet kértem - no nem gondolkodni hanem - lerendezni az ügyeimet. Nem hiányzott, hogy az új munkahelyemen is zaklassanak a lezáratlan igényekkel az ügyfelek.
Pár nap eltelte után felkészüültem 2009 csúcspontjára. Az akkori vezetőmnek történő színvallásra... Szerda délután beslattyogtam az irodába, ahol éppen volt, és elmondtam neki, hogy nem akarok a cége következő éhenhalt báránykája lenni és hogy összejött valamiféle munka. Sokat nem akartam mondani erről, mert amekkora görény, még a végén "megfúrna". Rövid volt, de fájdalommentes! Kaján vigyorral az arcomon távoztam... (Nem véletlen, de) vissza se néztem.

Mi volt akkor és mi lett mára?

  • Akkor lógtam uzsorakamatos pénzzel (amit nem magamra elverni kértem, hanem az akkori munkám miatt volt rá szükség) annak a bizonyos főnökömnek, akit már annyit emlegettem korábban... El is nevezném, hátha szóba kerül még.. Legyen mondjuk "T.Dawn". Juj.. Ez túl jól hangzik... Legyen inkább "gnóm". Ez már egy fokkal jobban illik alkatához, és orcájához.
  • Lógtam az autóm ellopásából rám terhelt pénzzel..
  • Lógtam a hitelkártyámra 1 millióval..
  • Lógtam az APEH-nak, és az Önkormányzatnak..
  • És végül de nem utolsó sorban.. Adrinak is, aki kihúzott a kaksiból decemberben...


Jött 2010 és a január és elkezdődött az "építkezés"... Úgy döntöttem, hogy mivel volt lehetőségem egy hitellel kifizetni mindezt, így megléptem, és a havi 180 ezres kiadást lecseréltem egy 50 körülire, amit mosolyogva tudtam fizetni. Ebből kifizettem a fenti dolgokat, sőt még a körülbelül egy éve húzódó lakásvásárlásomra is pontot tettem... Ugyan van egy pár millió hitelem, de a lakásom eltartja magát, hiszen körülbelül ugyanannyiért van kiadva, mint amennyi a törlesztője.

Teltek a hónapok, és ugyan nem sok pénzem maradt a hónap végére sosem... - és ez talán így lesz az év végéig, mégis jó érzés, hogy mindenem rendben van. Nincs az állandó felszólítgatás, az idegeskedés, a beletörődés. Van fény az alagút végén.

Röviden ennyi a történet, de innentől ne is hátra, hanem előre figyeljünk... És csak magamat ismételve: "ma van hátralévő életem első napja!"
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mystory99.blog.hu/api/trackback/id/tr852167890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása