HTML

2009.12.09. 16:18 Jansi_

Talán már valami.

Újabb körön szerpelek már-már nap mint nap az egyik magyar "olajos" cégnél. A jó hír, hogy úgy veszem észre, hogy a KIVÁLÓ tesztjeimnek hála már kellek a cégnek, így aztán már csak a "boldogító igent" várom a részükről, én pedig akkor a jelenlegi cégemnek bejelentem a "boldogító viszlátot"!

A múlt hét vége a szokásos unalommal telt. Mondjuk unalmasnak nem is nevezném. Egyszerűen csak pihentem. Eléggé fáradt vagyok mostanában. Kimerített ez a sok idegeskedés, meg ez a bizonytalanság, ami most van, de nagyon remélem, hogy most már ez hamarosan megszűnik.

Szombaton jó sokáig ágyban voltam, aztán délután konyhaszekrényt raktunk össze a leendő apósommal. Nagyon jó szakemberek voltunk. :)

Vasárap?? Nem is tudom. Pihi, póker, pihi. Nagyjából ennyi. Pókerben nem voltam szerencsés, de majd egyszer előjön még belőlem a "zsügabubus", 'oszt akkor jaj lesz mindenkinek!

JAJ, na még valami... Péntekről szombatra valamikor hajnalban tettem egy olyan mozdulatot, hogy úgy megrándult a nyakam, hogy másnap még lehajolni is alig tudtam. Na most álmomban vagy megfejeltem valakit, vagy Carsten Janckerrel ugrottam fel fejelni... Nem tudom, de az biztos, hogy nem melegítettem be előtte rendesen... Nem vagyok profi...

Na mindegy. Másnap, meg még harmadnap is fájt a fejem emiatt a szarság miatt, de már minden oké.

Holnap (csütörtökön) megint MOL. Már várom. Szombaton pedig bankos találkozó, ahol nagyon csúnyán be szeretnék rúgni. :) Ingyen lesz a BOR!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mystory99.blog.hu/api/trackback/id/tr881586074

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása