HTML

2009.11.06. 10:07 Jansi_

Ma van hátralévő életem első napja...

Hullámhegyek és hullámvölgyek... Kezdem azt hinni, hogy igaz az a mondás, hogy "egyszer fent, egyszer lent." Hm.. Nem értem, hogy miért nem lehet folyamatosan fent lenni, főleg ha megdolgozik érte az ember. Na mindegy...
Röviden összefoglalva az eddigi történetemet a "szinusz görbéhez" hasonlítanám az életemet, ugyanis baromi jó szakaszokat baromi nagy pechszéria tudott követni. Nem foglalnám össze röviden sem, hogy mennyire jó időszak után jutottam olyan mélyre, hogy az "éhező diplomás" jelző csak részben fejezi ki "lúzerségemet".

Na de mindegy. Ahogy a címben is látszik, "ma van hátralévő életem első napja", szóval innentől minden más lesz... Sőt már most is minden más, és talán a Marianna árok nagyságú gödörből egy picit talán feljebb kapaszkodom majd.

Első lépésként a "fos" jelzővel ellátott munkahelyemet szeretném valami normálisabbra cserélni. Közgazdász diplomával és kb 7 év szakmai tapasztalattal talán esélyes is leszek, csak egy kicsit türelmetlen vagyok.... De miért vagyok türelmetlen?? 1 éve ennél a cégnek nevezett valaminél dolgozok, és hagyom, hogy a kb 6 általánossal rendelkező vezetőm úgy beszéljen velem mintha a seggéből rángatott volna ki... Ha 1 évet kibírtam, akkor ezen a néhány héten esetleg hónapon már nem múlik semmi.

Leginkább banki melókat pályáztam, és (bár talán kicsit nagyképűen hangzik), de vezetői beosztást szeretnék. Igazából mindenem megvan hozzá, 3 nyelven beszélek (na jó... angolt beszélem, a németet már csak értem, az olasz meg kimerül egy 6 évvel ezelőtti szóbeli nyelvvizsgában) a képesítéseim mellet, tehát ez sem lehet nagyon akadálya a felvételemnek... Viszont gondolataimban egyre inkább szóbajön az, hogy kimenjek külföldre szerencsét próbálni. Ezzel kapcsolatban két aggályom van. Humán szakmát végzek, és ha hirtelen egy amerikai vagy ausztrál környezetben kéne ugyanezt csinálnom... Hááát... Nem tudom. Új jogszabályok, az idegen nyelv (akármennyire is értek meg beszélek angolul azért mégis....). A másik dolog, hogy ha kimennék, akkor mindent és mindenkit itt kéne hagynom, amit nem nagyon szeretnék egyelőre.

Szóval dilemma... Bár annyira nem nagy. Ha nagyon süllyed a hajó akkor lépek. Egyelőre csak léket kaptam... És most bízok benne, hogy egy jó kis melóval ezt be lehet foltozni....

Önéletrajzaim elküldve... A jelenlegi munkám megcsinálva, és már már csak egyetlen komoly programom lesz, az pedig az Újpest - Fehérvár meccs megnézése...
 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://mystory99.blog.hu/api/trackback/id/tr1001504308

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.02.28. 14:49:50

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása